Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Συνταγές ΣΤ1'(Σουφλέ σοκολάτας)

Σουφλέ Σοκολάτας

Υλικά
100 gr κουβερτούρα guanaja 70% κακάο, ‘Valrhona’, τεμαχισμένη σε μικρά κομμάτια
100 gr κρέμα γάλακτος 35% λιπαρά
2 κρόκοι αυγών
1 ασπράδι αυγού
15 gr ζάχαρη άχνη
15 gr ζάχαρη
Εκτέλεση
Ζεσταίνουμε την κρέμα γάλακτος στους 90ο C, τη ρίχνουμε πάνω από την κουβερτούρα, και ομοιογενοποιούμε πολύ καλά. Ανακατεύουμε τους κρόκους μαζί με την άχνη και τα προσθέτουμε στο προηγούμενο μείγμα. Χτυπάμε σε χαμηλή ταχύτητα το ασπράδι με τη ζάχαρη σε σφιχτή μαρέγκα και το προσθέτουμε στο προηγούμενο μείγμα. Βουτυρώνουμε και ζαχαρώνουμε 4-5 μικρές φόρμες του σουφλέ, τις γεμίζουμε με το μείγμα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200ο για 12 λεπτά.
Μπορούμε να κρατήσουμε το σουφλέ άψητο στην κατάψυξη για 1 εβδομάδα και να το ψήσουμε αφού προηγουμένως το ξεπαγώσουμε στη συντήρηση του ψυγείου

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Σκοπός του μαθήματος ΤΠΕ


Σκοπός της διδασκαλίας της Πληροφορικής στο ολοήμερο δημοτικό είναι να αποκτήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες μια αρχική, συγκροτημένη και σφαιρική αντίληψη των βασικών λειτουργιών του υπολογιστή, μέσα σε μια προοπτική «τεχνολογικού αλφαβητισμού» και αναγνώρισης της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, αναπτύσσοντας παράλληλα ευρύτερες δεξιότητες κριτικής σκέψης, δεοντολογίας, κοινωνικής συμπεριφοράς αλλά και διάθεσης για ενεργοποίηση και δημιουργία τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και σε συνεργασία με άλλα άτομα ή ως μέλη μιας ομάδας. Να έλθουν σε επαφή με τις διάφορες χρήσεις του υπολογιστή (κύριου και βασικού συντελεστή της ανάπτυξης και εξάπλωσης των ΤΠΕ) ως εποπτικού μέσου διδασκαλίας, ως γνωστικού − διερευνητικού εργαλείου (με τη χρήση κατάλληλου ανοικτού λογισμικού διερευνητικής μάθησης) και ως εργαλείου επικοινωνίας και αναζήτησης πληροφοριών στο πλαίσιο των καθημερινών σχολικών τους δραστηριοτήτων. Έτσι, με την απόκτηση της ικανότητας να κατανοούντις βασικές αρχές που διέπουν τη χρήση της υπολογιστικής τεχνολογίας και, γενικότερα των ΤΠΕ, σε σημαντικές ανθρώπινες ασχολίες (όπως: η πληροφορία και η επεξεργασία της, η επικοινωνία, η κοινωνική δικτύωση, η ψυχαγωγία, οι νέες δυνατότητες προσέγγισης της γνώσης), δημιουργούνται οι αναγκαίες προϋποθέσεις που ευνοούν μια παιδαγωγική και διδακτική μεθοδολογία επικεντρωμένη στο μαθητή, διευκολύνεται η διαφοροποίηση και εξατομίκευση των μαθησιακών ευκαιριών και, τέλος, οι μαθητές αποκτούν τις απαραίτητες κριτικές και κοινωνικές δεξιότητες που θα τους εξασφαλίσουν ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στη γνώση αλλά και δυνατότητες δια βίου μάθησης.

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Πραγματοποίηση βιωματικού σεμιναρίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ - Πραγματοποίηση βιωματικού σεμιναρίου
Η Ομάδα βιβλίου σάς προσκαλεί στο βιωματικό σεμινάριο της συγγραφέως - εικονογράφου Λήδας Βαρβαρούση.

ΘΕΜΑ: « Πινελιές χαράς μέσα από τις λέξεις, το χρώμα, την κίνηση».

Πώς μπορούμε να ξανα-ανακαλύψουμε τη χαρά;

Ψάχνουμε στα βιβλία που την κρύβουν μέσα, κινούμαστε στο ρυθμό της χαράς και την αποτυπώνουμε με χρώμα.

ΣΤΟΧΟΣ: να έρθουμε κοντά ο ένας στον άλλο και να ...γελάσουμε!

Στο χώρο θα υπάρχουν λογοτεχνικά βιβλία, ανακυκλώσιμα υλικά, μουσικά οργανάκια, χρώματα, χαρτόνια, πινέλα, μακιγιάζ προσώπου...

Θα θέλαμε να έχετε κι εσείς μαζί σας όποια από τα παραπάνω υλικά μπορείτε και οπωσδήποτε ένα βιβλίο που σας έχει κάνει να χαρείτε!

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 5 Απριλίου, στις 6.00 μ.μ., στο 37ο Δ.Σ. Ηρακλείου ( Μυρτιάς 22).

Παρακαλούμε να δηλώσετε συμμετοχή μέχρι το μεσημέρι της Δευτέρας 4 Απριλίου, καθώς θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (ανώτατος αριθμός συμμετεχόντων 30 άτομα) στα παρακάτω τηλ. Περισυνάκη Εμμανουέλα 6974035678 και Γιαμαλάκη Χρυσάνθη 6972836921.